dimecres 15 de maig 2024

10 €
Import per a No Col·legiades
15 €

La Comissió de Tecnologia, Transformació Digital i Innovació (T2DI) organitza aquesta jornada per mostrar experiències innovadores en salut, amb participació infermera, que s’estan aplicant actualment, o que es preparen per al seu ús proper.

15 h Acreditació i recollida de documentació

15.30h Benvinguda institucional i inauguració de la jornada

• Dra. Paola Galbany. Presidenta del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB).

15.35h Ponència inaugural. Descobrint la tecnologia del tenir cura des de l’expertesa d’una persona atesa

• Mario Mencucci, persona amb experiència de ser cuidat

15.50 h Taula rodona. El valor de treballar amb diferents perfils  professionals

• Teresa Pujol. Infermera. Membre de la comissió de Tecnologia, transformació digital i innovació del COIB.
  • Idoia García de Cortazar. Dissenyadora que humanitza entorns sanitaris i sociosanitaris. (pendent de confirmació)
  • Gabriel Espejo. Fisioterapeuta, coordinador de recerca a Hospital Sant Joan de Déu.

Modera: Fernando Campaña. Infermer. Membre de la comissió de Tecnologia, transformació digital i innovació del COIB.

17.50 h - Cantera infermera
Presentació de càpsules de 5" per donar a conèixer projectes innovadors en què participen infermeres. 3 categories: estudiants, infermeres novells i infermeres expertes.

18.10 h Pausa-berenar.

18.40 h Presentació de 3 projectes innovadors:

• App protocols de l’Àrea quirúrgica.
    Eina desenvolupada amb el suport del COIB. Elisenda Benedí i Patrícia Jiménez. Infermeres de l’àrea quirúrgica de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol.
  • Nursea: plataforma per l’autogestió laboral infermera
    Projecte emmarcat en el programa de suport a l’emprenedoria del COIB. Cristina Romagosa. Infermera emprenedora, Nursea.
  • Eina gamificada de formació en teleconsulta infermera.
    Eina desenvolupada per la comissió de Tecnologia, transformació digital i innovació del COIB. Dra. Encarna Gómez de Gamboa. Infermera. Membre de la comissió de Tecnologia, transformació digital i innovació i vocal de la Junta de Govern del COIB.

19.10 h Ponència de cloenda. Sacsejant la presència infermera

• Mamen Verdeal, coach de salut a Sanolab.

19.40 h Lliurament de premis als projectes innovadors presentats

20 h Comiat de la Jornada.

• Dra. Pilar González. Infermera. Coordinadora de la comissió de Tecnologia, transformació digital i innovació del COIB.

Consulta les bases dels premis als projectes innovadors

Enviament de treballs a tecnologia@coib.cat, data límit d’enviament 29 d’abril de 2024.

Formulari d'inscripció
Carregant formulari d'inscripció...
T'hem enviat la següent informació a la teva adreça de correu electrònic: