11 de gener de 2017

El COIB subvencionarà amb 150€ la inscripció al Congrés Internacional d’Infermeria. Les col·legiades i col·legiats que s’inscriguin i assisteixin a la trobada mundial d’infermeres que tindrà lloc a Barcelona del 27 de maig a l’1 de juny, podran demanar el reintegrament de 150€ en concepte de subvenció d’inscripció a partir del 30 de juny.

El COIB subvenciona 150€ de la inscripció al Congrés Internacional d’Infermeres

Les infermeres i infermeres de Barcelona que assisteixin al congrés internacional podran demanar aquesta subvenció de la inscripció, que es farà efectiva via reintegrament al compte bancari i a partir del 30 de juny. Per beneficiar-se d’aquesta ajuda, cal estar col·legiada a Barcelona, estar al corrent del pagament de la quota col·legial i presentar al COIB (via mail o presencialment) el comprovant de pagament de la inscripció així com el certificat d’assistència provisional al congrés. Aquest certificat provisional el poden aconseguir les pròpies interessades través dels punts informatius que la organització te previst instal·lar al Centre de Convencions Internacional de Barcelona, seu del congrés, a tal efecte.

Aquest finançament és compatible amb la subvenció del Consejo General de Enfermería (CGE) que ofereix una quota reduïda de 300€ a les infermeres espanyoles que s’inscriguin abans del dia 31 de març. Per a obtenir aquesta quota reduïda cal demanar al COIB el codi promocional i introduir-lo en el moment de realitzar el registre. Pots consultar com fer-ho en el vídeo tutorial del CGE.

La inscripció, que s’ha de fer a través de la web del congrés, inclou la cerimònia d’apertura, l’accés a les sessions i a les comunicacions orals, a l’exposició i pòsters i material del congrés. Les quotes d’inscripció recullen també preus especials per a estudiants d’infermeria.

D’aquí a menys de 4 mesos donarà el tret de sortida el congrés d’infermeria més important del món que preveu acollir més de 15.000 infermeres. Del 27 de maig a l’1 de juny del 2017 Barcelona reunirà ponents de rellevància mundial sota el lema: "Les infermeres a l'avantguarda transformant les cures".  El fet que tingui lloc a Barcelona és una oportunitat única per a les infermeres catalanes de poder participar, presentant també resums i pòsters- i  viure de prop un esdeveniment professional d’aquestes característiques.