Inscripció oberta
    fins el  dimecres 04 d'octubre 2017
    INSCRIPCIÓ COL·LEGIADES
    del 20/09 al 04/10

8, 15, 22 i 29 de novembre de 2017.

de 15.45 a 19.45 h

Aules del COIB. C/ Pujades, 350. Barcelona

Import per a Col·legiades
    Import per a Col·legiades Si Associades
    Import per a No Col·legiades
    Import per a No Col·legiades Si Associades
    Objectius

Objectiu general: Adquirir els coneixements bàsics per mantenir la salut i prevenir la malaltia.

Objectius específics: Conèixer els principis bàsics de la filosofia ayurvèdica. Identificar les diferents constitucions ayurvèdiques per comprendre les diferents respostes humanes. Promoure estils de vida saludables. Aplicar els coneixements adquirits a la vida quotidiana com a autodisciplina pel manteniment de la salut.

Codi curs
    019/17-18
    Contingut

Introducció als conceptes bàsics sobre: ayu (vidaI, panchamahabootas (cinc elements bàsics), ioka purusha (macrocosmos i microcosmos), tridosha (tres forces biològiques primàries), prakruti (constitució), teoria de samanya vishesa (similar  oposat), agni (foc metabòlic), rasa (sabor), veerya (potencia) i vipaka (efecte postdigestiu).

Nutrició: normes dietètiques, efectes del processat del menjar i de l’emmagatzematge, propietats d’alguns aliments i espècies.

Docents

Elena Saura. Docent

Comentaris

Activitat no acreditada pel Consell Català de la Formació Continuada de les Professions Sanitàries