Inscripció tancada
    El període d'inscripcions està tancat.

21, 28 de febrer, 7 i 14 de març de 2017.

de 15.45 a 19.45 h

Aules del COIB. C/ Pujades, 350. Barcelona

Import col·legiada
    Import col·legiada + Associada
    Import no col·legiada
    Import no col·legiada + Associada
    Objectius

Objectiu general: Adquirir els coneixements bàsics per mantenir la salut i prevenir la malaltia.

Objectius específics: Conèixer els principis bàsics de la filosofia ayurvèdica. Identificar les diferents constitucions ayurvèdiques per comprendre les diferents respostes humanes. Promoure estils de vida saludables. Aplicar els coneixements adquirits a la vida quotidiana com a autodisciplina pel manteniment de la salut.

Codi curs
    15/16-17
    Contingut

Introducció als conceptes bàsics sobre: ayu (vidaI, panchamahabootas (cinc elements bàsics), ioka purusha (macrocosmos i microcosmos), tridosha (tres forces biològiques primàries), prakruti (constitució), teoria de samanya vishesa (similar  oposat), agni (foc metabòlic), rasa (sabor), veerya (potencia) i vipaka (efecte postdigestiu).

Nutrició: normes dietètiques, efectes del processat del menjar i de l’emmagatzematge, propietats d’alguns aliments i espècies.

Docents

Elena Saura