Notícies del Col·legi

La Comissió de Tecnologia, Transformació Digital i Innovació (T2DI) organitza aquesta jornada per mostrar experiències innovadores en salut, amb participació infermera, que s’estan aplicant actualment, o que es preparen per al seu ús.

Notícies del Col·legi

Ramsés Marti Biosca és infermer expert en seguretat en entorn aquàtic. Actualment, treballa en l’àmbit de les emergències extrahospitalàries al Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), activitat que combina amb la d'expert en seguretat i formador en salvament i socorrisme.

Notícies del Col·legi

La Comissió de Tecnologia, transformació digital i innovació del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) presentarà “Empathetic Telepresence” en la 2ª Jornada d'Innovació Infermera #24, el pròxim 15 de maig, al COIB.

Notícies del Col·legi

L’exposició d’olis de la infermera jubilada del Grup 65, Mª Jesús Delgado Mercader, s’exposa al COIB fins al 29 d’abril.

Notícies del Col·legi

Les infermeres que exerceixen en l’entorn d’una mútua d’accidents laborals i, per tant, treballen en dispensaris o hospitals de les diferents mútues laborals, tenen cura de les persones que han patit un accident laboral o malaltia professional. Tot i que també desenvolupen altres funcions com la gestió, la docència i la recerca, sobretot, són infermeres assistencials.

Notícies del Col·legi

El Ministerio de Sanidad va publicar el passat 4 d'abril del 2024 al BOE, dues noves guies d'aplicació en l'àmbit de la Prescripció Infermera. Concretament, les guies fan referència a la indicació, ús i autorització de dispensació de medicaments subjectes a prescripció mèdica per part de les infermeres en els àmbits de la deshabituació tabàquica i el dels procediments diagnòstics o terapèutics que requereixen anestèsics locals.

Notícies del Col·legi

La Comissió assessora de cures integratives del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) prepara aquest webinar gratuït per parlar dels principals trastorns de la son el dimecres 17 d'abril, al COIB.

Notícies del Col·legi

Les sol·licituds es poden fer arribar, mitjançant el correu electrònic, a l'Àrea de recerca del COIB fins al 31 de desembre del 2024, o fins que s’esgoti el finançament establert en cada convocatòria.

Notícies del Col·legi

El ple de la Junta de Govern del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona, en sessió celebrada el dia 3 d’abril de 2024, i en compliment del que disposen els articles 53 i 37 dels Estatuts col·legials, ha adoptat l’acord de convocatòria d’eleccions el 3 de juliol de 2024.