15 de març de 2016

La Corporació signa un conveni amb l’expert en formació online d’infermeria Salusplay

El COIB amplia la seva oferta de formació online amb cursos que impulsen la recerca infermera

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha signat un conveni amb Salusplay, empresa especialitzada en formació online infermera, que permet a la Corporació ampliar la seva oferta de formació online a 18 cursos. Gràcies a aquest acord, el COIB incorpora al seu programa formatiu cinc nous cursos especialitzats en metodologia de la recerca i en infermeria basada en l’evidència. Aquests cursos online estaran a disposició de les col·legiades i col·legiats a preus avantatjosos ja que podran realitzar-los amb un 34% de descompte sobre els preus dels mateixos.

La formació online és una de les apostes del COIB en quant a serveis de creixement potencial dirigits a les infermeres i infermers de Barcelona que valoren la possibilitat de formar-se a distància i en horaris adaptats a les diferents situacions laborals. L’oferta del COIB en formació online actualment es defineix a través dels cursos ofertats, amb descomptes especials per a les col·legiades, per diferents plataformes especialitzades i reconegudes com AulaDAE, eDocens i ara Salusplay. Uns cursos amb els que ja s’han format més de 1.300 infermeres i infermers.