12 d’abril de 2017

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) compta amb un estand propi i un espai d’experiències on les infermeres expertes impartiran demostracions de tractaments als visitants. Amb més de 20 anys d’història, la corporació professional és pionera en aquest àmbit d’interès.

Les infermeres mostren com tenen cura de les persones amb les teràpies naturals i complementàries a la fira ExpoEcoSalud

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) tindrà una presència especial a Expo Eco salud 2017, un dels esdeveniments referents a Espanya sobre estils de vida saludables i el benestar que se celebra del 21 al 23 d’abril al recinte de Montjuïc de la Fira de Barcelona.

A través d’un estand propi, el Col·legi mostrarà com les infermeres integren l’ús de les teràpies naturals i complementàries per a millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones amb un ampli programa activitats formatives i divulgatives. Al seu espai, també explicarà l’activitat en el sí de la corporació sobre aquest àmbit i informarà de les possibilitats que tenen al seu abast les infermeres que volen desenvolupar-se en aquest àmbit d’interès, en el qual el Col·legi ha estat pioner amb més de 20 anys d’història.

A més, oferirà un espai d’experiències on les infermeres expertes en teràpies naturals impartiran tractaments als visitants que ho desitgin a través de tècniques com la Reflexoteràpia, la Tècnica metamòrfica –basada en la reflexologia que actua a les zones reflexes de la columna vertebral localitzades als peus, les mans i el cap – i la Teràpia de sanació energètica – que neteja, equilibra i recarrega el camp electromagnètic humà—, entre d’altres.  Totes elles són eines que les infermeres i infermers utilitzen -sota el marc de la Guia de bones pràctiques basada en l’evidència, editada pel Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya-  en l’exercici de la pràctica assistencial. Es tracta, a més a més, d’un camp en el qual en els últims anys s’han desenvolupat nombrosos projectes emprenedors d’infermeres que treballen en exercici lliure desenvolupant aquestes teràpies.

En l’edició passada d’Expo Eco Salud, més de 28.000 visitants, la meitat dels quals van ser professionals de diferents sectors, van passar per l’edició de la fira.

• Data –Del 21 al 23 d’abril
  • Lloc – Palau 1 del recinte Montjuïc de Fira Barcelona

4a Setmana Natural del COIB, propera cita per a les teràpies naturals i complementàries

Les infermeres i infermers que tenen cura de la salut de les persones mitjançant les teràpies naturals i complementàries tindran una altra oportunitat de trobada a la 4a edició de la Setmana Natural que organitza el COIB entre el 25 i el 29 d’abril. Un esdeveniment obert al públic general amb esperit d’intercanvi de coneixement i experiències entre professionals que aborden, en el seu exercici, la salut de les persones. Es podrà comptar amb un complet programa de conferències, tallers, pràctiques col·lectives, tastets de tractaments i una fira per a donar a conèixer recursos propis del COIB orientats a les teràpies naturals.