Consulta l’horari d’atenció al públic del COIB durant l’estiu
7 de juliol de 2017

Consulta l’horari d’atenció al públic del COIB durant l’estiu

El COIB iniciarà l’horari d’estiu a partir del 17 de juliol. Des d’aquesta data i fins el 31 d’agost, l’horari d’atenció al públic serà de 8h a 15h. L'IDIC, d’altra banda, restarà tancat del 7 al 31 d’agost.

0 Comentaris
    Servei per baixar el certificat d’equivalència de la diplomatura a nivell de grau per a les infermeres d'Osona
    6 de juliol de 2017

-Places exhaurides- El proper 13 de juliol la delegació del COIB a Osona oferirà a totes les col·legiades i col·legiats el servei per baixar el certificat de correspondència de diplomatura a grau. Per a la gestió, és imprescindible disposar d’una signatura digital en format DNI electrònic o altre certificat digital en format USB i caldrà inscriure’s prèviament al formulari en horari de matí o tarda.

Hi haurà una altra sessió a la tardor. Us mantindrem informats!

0 Comentaris
    Nova edició del  Màster en Infermeria Escolar de l’IL3-UB amb preus especials per les col·legiades

Nova edició del Màster en Infermeria Escolar de l’IL3-UB amb preus especials per les col·legiades

Les col·legiades i col·legiats interessats poden inscriure’s ja al màster online, únic en la seva proposta formativa, que comença el proper 9 de novembre. El curs està dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equival a 60 crèdits ECTS.

0 Comentaris
    S’obre el període per tramitar la subvenció del COIB al Congrés Internacional d’Infermeria
    30 de juny de 2017

S’obre el període per tramitar la subvenció de 150 € del COIB al Congrés Internacional d’Infermeria

Les col·legiades i els col·legiats que van assistir del 27 de maig a l’1 de juny al CII2017 a Barcelona ja poden demanar la tramitació del reintegrament de 150 € del preu de l’entrada que ofereix el Col·legi en concepte de subvenció. Fins el 15 d’octubre es podrà sol·licitar la tramitació de la subvenció.

0 Comentaris
    El COIB s’adhereix a la Xarxa Barcelona Sostenible amb beneficis fiscals per les col·legiades que el subscriguin abans dels 31 de juliol

El COIB s’adhereix a la Xarxa Barcelona Sostenible amb beneficis fiscals per les col·legiades que el subscriguin abans del 31 de juliol

Aquesta iniciativa suposa el compromís  del COIB per desenvolupar un Pla d’Acció amb diferents activitats que promoguin les bones pràctiques ambientals i socials cap a la ciutat i que impliquin a les col·legiades.

Desconvocada la Jornada de Mobilització de les Infermeres catalanes
    28 de juny de 2017

Desconvocada la Jornada de Mobilització de les Infermeres catalanes

La Comissió de crisi de la prescripció infermera desconvoca la jornada de mobilització de les infermeres i infermers catalans, que estava convocada per demà dijous 29, arran de l’anunci fet aquesta mateixa tarda pel Departament de Salut en el que anuncia una roda de premsa, divendres 30, per presentar el projecte de decret d’indicació, ús i autorització de la dispensació de medicaments i productes sanitaris per part de les infermeres i infermers.

0 Comentaris
    La Comissió de crisi de la prescripció Infermera crida a les Infermeres a mobilitzar-se el 29 de juny
    23 de juny de 2017

La Comissió de crisi de la Prescripció Infermera crida a les Infermeres a mobilitzar-se el 29 de juny

La Jornada de mobilització pretén mostrar què passa quan les infermeres no poden prescriure. La Comissió de crisi de la Prescripció Infermera considera que s’ha esgotat el termini d’espera i, si abans d’acabar aquest mes de juny no s’anuncia el decret català, realitzarà aquesta acció com a toc d’alerta del que podria passar si es porta al límit al col·lectiu infermer.

0 Comentaris
    El COIB acull l’exposició d’obres del 6è Premi Xarxart del Congrés Català de Salut Mental

El Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del COIB organitza una mostra de les obres d’art de Francesc de Diego, guanyador del Premi Xarxart 2013, juntament amb les obres seleccionades al Premi Xarxart 2017— organitzat per la Fundació Congrés Català de Salut Mental en el marc del 6è Congrés. Les peces, que han estat realitzades per usuaris dels serveis de salut mental, s'exposaran a la 1a planta del Col·legi. L'exposició s'inaugurarà el 5 de juliol a les 11h i es podrà visitar fins al 28 d’agost.

0 Comentaris
    El COIB se suma a la candidatura de suport perquè Barcelona aculli l’Agència Europea del Medicament
    15 de juny de 2017

El President del COIB, Albert Tort, forma part de llista d'ambaixadors i ambaixadores de la candidatura que defensa que Barcelona esdevingui la propera ‘capital europea del medicament’. El comitè de suport a la candidatura compta amb els suports del Ministeri de Sanitat, la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona i està integrat per una vuitantena de professionals del sector de la salut, experts, el sector empresarial i mitjans de comunicació.

Incidència al servei telefònic del COIB
    15 de juny de 2017

Incidència al servei telefònic del COIB

A causa d'una incidència a la centraleta telèfonica del COIB el servei d'atenció telefònic s'ha vist interromput. Estem treballant per resoldre la incidència i reactivar el servei el més aviat possible. Si desitgeu posar-vos en contacte amb la corporació ho podeu seguir fent a través del correu electrònic, les xarxes socials o bé presencialment.