El Grup d’Urgències i Emergències del COIB demana al SEM que incorpori la Direcció Infermera

En un carta entregada a presidència i gerència del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), el Grup d’Urgències i Emergències del COIB encoratja als nous directius de l’ens a incorporar la figura de la Direcció Infermera. Per complir el grau d’excel·lència que la societat espera de les infermeres i infermers del SEM, és necessari que disposin d’un lideratge propi de la disciplina Infermera.

El grup ITCOIB posa en marxa un cicle de formació sobre eHealth al COIB
21 de març de 2017

El grup ITCOIB posa en marxa un cicle de formació sobre eHealth al COIB

Al mes de març s’inicien les píndoles formatives eHealth Xperience que impulsa el grup ITCOIB del Col·legi per abordar diferents temàtiques sobre l’aplicació de les TIC en la salut. La primera sessió de formació serà el proper 29 de març i tractarà les xarxes socials i nous canals de comunicació en salut.

0 Comentaris
L’assemblea del COIB aprova els pressupostos del 2017 i el tancament de l’exercici 2016
17 de març de 2017

L’assemblea general ordinària del Col·legi ha aprovat per 58 vots a favor i cap en contra els pressupostos per aquest any. També s’ha aprovat la memòria d’activitats, l’estat de comptes i la liquidació de l’exercici 2016 amb 60 vots a favor.

0 Comentaris
El COIB s’adhereix a la campanya ‘No puc esperar!’ per millorar la qualitat de vida de les persones amb patologies intestinals
13 de març de 2017

El COIB s’adhereix a la campanya per millorar la qualitat de vida de les persones amb patologies intestinals ‘No puc esperar!’

Com a entitat col·laboradora, el Col·legi disposa d’un adhesiu a la porta que indica que les persones amb problemes de salut no contagiosos que necessitin utilitzar urgentment un lavabo que poden fer-ho de manera gratuïta i ràpida. L’objectiu de la campanya és normalitzar el màxim possible la vida d’aquestes persones.

El COIB apropa les TIC en l’àmbit de la salut a les infermeres de Barcelona
    13 de març de 2017

El COIB apropa les TIC en l’àmbit de la salut a les infermeres de Barcelona

En l’àmbit de l’eHealth, el Col·legi participa al grup d’experts AppSalut que acrediten aplicacions mòbils al portal per tal que els professionals puguin prescriure aplicacions sobre salut i les puguin integrar a la història clínica de l’usuari, alhora que ofereix un servei gratuït per a les col·legiades que vulguin crear aplicacions en l’àmbit de la salut.

El COIB estarà present a ExpoEcoSalud 2017

El Col·legi tindrà una presència especial a ExpoEcosalud 2017, un dels esdeveniments referents a Espanya sobre estils de vida saludables i el benestar. Amb estand propi i activitats formatives i divulgatives, el COIB mostrarà com les infermeres integren l’ús de les teràpies naturals i complementàries en la cura de les persones. Les col·legiades i col·legiats tindran entrada gratuïta.

El COIB convoca l'Assemblea General Ordinària pel 15 de març
    17 de febrer de 2017

El COIB convoca l'Assemblea General Ordinària pel 15 de març

El COIB convoca a totes les col·legiades i col·legiats a assistir el 15 de març de 2017 a l'Assemblea General Ordinària, que tindrà lloc a la sala d'actes. S'exposarà i s'aprovarà, si s'escau, la memòria de les activitats i de l'estat de comptes i la liquidació de l'exercici de l'any 2016, l'informe de gestió i el pressupost per a l'exercici de 2017.

0 Comentaris
    El TSJC ordena a l’ICS que executi la sentència que obliga a revisar les oposicions del 2010

Aquesta situació, que afecta potencialment a 4.235 infermeres i infermers de l’atenció primària opositores, està sent analitzada pel Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), l’Associació d’Infermeria Familiar i Comunitària (AIFiCC) i l’Asociación de Enfermeria Comunitaria (AEC) a fi de valorar les implicacions que se’n poden derivar i com els afectarà.

Horari dia de reis 2016
    4 de gener de 2017

Horari d'atenció del COIB la vígilia del dia de Reis

El proper dia 5 de gener el COIB romandrà obert de 8 a 15 hores. Les col·legiades i col·legiats que no podeu venir personalment en aquest horari, recordeu que teniu a la vostra disposició el telèfon gratuït d’atenció col·legial, el 900 705 705, i els canals de comunicació habituals.

0 Comentaris
      El programa de voluntariat del COIB i Infermera Virtual al Zoo de Barcelona amb la festa “Posa’t la gorra”
      22 de desembre de 2016

Un any més, participen amb activitats pels nens i nenes i les famílies a la cita que organitza l’Associació de familiars i amics de nens amb càncer (AFANOC) per recaptar fons pels nens amb càncer