Les infermeres de Barcelona amb la salut de les dones directives al 4t Congrés Women 360⁰
20 de setembre de 2017

El congrés sobre salut, benestar i empresa centrat en les dones directives i empresàries se celebra el dia 5 d'octubre. El COIB, com a entitat col·laboradora, comptarà amb un estand de les infermeres de Barcelona des del qual difondre els serveis d’emprenedoria i innovació. Les col·legiades que hi vulguin assistir gaudeixen d'un 10% de descompte en la inscripció.

0 Comentaris
    El COIB consolida un nou Sistema de Gestió de la Qualitat que garanteix la millora contínua

Des de fa més d’una dècada, el Col·legi compta amb un Sistema de Gestió de la Qualitat, un instrument per assegurar la millora contínua en les activitats i serveis que ofereix a les col·legiades i els col·legiats. En aquesta línia, al segon trimestre del 2017 el COIB ha passat satisfactòriament l’auditoria externa de Qualitat per d’adaptar-se a les noves versions de l'ISO 9001 i ISO 14001 i per integrar la gestió medi ambiental al sistema.

El dia 5 d’octubre al COIB parem màquines per fer RESET
    14 de setembre de 2017

El dia 5 d'octubre al COIB parem màquines per fer RESET

Durant tota la jornada celebrarem un cercle de diàleg intern sobre el projecte participatiu de millora, canvi de l’organització col·legial i de la renovació de la professió amb la participació de tot l’equip de personal del Col·legi. L'objectiu és aportar la visió dels professionals de la corporació que complementin les aportacions recollides entre les infermeres i, per aquest motiu, no hi haurà atenció col·legial en tot el dia.

0 Comentaris
    El COIB ofereix un curs per preparar la competència de l’especialitat d’infermeria familiar i comunitària

El COIB ofereix un curs per preparar la competència de l'especialitat d’infermeria familiar i comunitària

El Col·legi ofereix 25 places per al curs teòrico-pràctic que permet adquirir els coneixements necessaris per superar la prova d’accés a l’especialitat d’infermeria familiar i comunitària a través de la via excepcional. Les inscripcions s’han de formalitzar abans del dia 22 de setembre.

0 Comentaris
    El COIB agraeix a les infermeres d’urgències i emergències l’esforç i professionalitat durant els atemptats de Barcelona i Cambrils

Des del Col·legi d’Infermeres i Infermers de Barcelona volem reconèixer, agrair i felicitar les infermeres i infermers que van participar en l’atenció a les víctimes dels atemptats de Barcelona i Cambrils del passat 17 d’agost.

0 Comentaris
    Les infermeres i infermers cridats a participar en la manifestació ciutadana del proper dissabte de rebuig al terrorisme
    24 d'agost de 2017

El Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya, el Col·legi d’Infermeres i Infermers de Barcelona i la Fundació Infermeria i societat s’adhereixen a la gran manifestació convocada pel dia 26 d’agost a Barcelona sota el lema #NoTincPor. El COIB fa una crida a totes les infermeres i infermers de Barcelona a participar en la manifestació en rebuig als atemptats terroristes de Barcelona i Cambrils.

0 Comentaris
    El COIB es certifica amb les normes internacionals de gestió de qualitat i medi ambiental
    21 d'agost de 2017

El COIB ha superat satisfactòriament l’auditoria externa de Qualitat amb l’empresa Bureau Veritas certificant el seu Sistema de gestió de la qualitat d’acord amb les normes UNE EN ISO 9001:2015 i  UNE-EN ISO 14001:2015.

Consulta l’horari d’atenció al públic del COIB durant l’estiu
    7 de juliol de 2017

Consulta l’horari d’atenció al públic del COIB durant l’estiu

El COIB iniciarà l’horari d’estiu a partir del 17 de juliol. Des d’aquesta data i fins el 31 d’agost, l’horari d’atenció al públic serà de 8h a 15h. L'IDIC, d’altra banda, restarà tancat del 7 al 31 d’agost.

0 Comentaris
      Servei per baixar el certificat d’equivalència de la diplomatura a nivell de grau per a les infermeres d'Osona
      6 de juliol de 2017

-Places exhaurides- El proper 13 de juliol la delegació del COIB a Osona oferirà a totes les col·legiades i col·legiats el servei per baixar el certificat de correspondència de diplomatura a grau. Per a la gestió, és imprescindible disposar d’una signatura digital en format DNI electrònic o altre certificat digital en format USB i caldrà inscriure’s prèviament al formulari en horari de matí o tarda.

Hi haurà una altra sessió a la tardor. Us mantindrem informats!

0 Comentaris
      Nova edició del  Màster en Infermeria Escolar de l’IL3-UB amb preus especials per les col·legiades

Nova edició del Màster en Infermeria Escolar de l’IL3-UB amb preus especials per les col·legiades

Les col·legiades i col·legiats interessats poden inscriure’s ja al màster online, únic en la seva proposta formativa, que comença el proper 9 de novembre. El curs està dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equival a 60 crèdits ECTS.