7 de juliol de 2017

El COIB iniciarà l’horari d’estiu a partir del 17 de juliol. Des d’aquesta data i fins el 31 d’agost, l’horari d’atenció al públic serà de 8h a 15h. L'IDIC, d’altra banda, restarà tancat del 7 al 31 d’agost.

Consulta l’horari d’atenció al públic del COIB durant l’estiu

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona romandrà obert del 17 de juliol al 31 d’agost, de les 8 a les 15 hores en horari d’atenció al públic. Durant aquest horari la seu del Col·legi (c/ Pujades, 350, de Barcelona) estarà oberta perquè realitzeu les vostres gestions, consultes i tot allò que necessiteu. D’altra banda, el Centre d’Innovació i Desenvolupament Infermer (IDIC) del COIB romandrà tancat del 7 al 31 d’agost.

Aquelles col·legiades i col·legiats que no pugueu venir personalment, no oblideu que també teniu a la vostra disposició el telèfon gratuït d’atenció col·legial, el 900 705 705, i el correu electrònic
    info@coib.cat. També podeu consultar aquesta pàgina web o seguir totes les novetats a través de Facebook i Twitter amb el perfil COIBarcelona.