21 d’agost de 2017

El COIB ha superat satisfactòriament l’auditoria externa de Qualitat amb l’empresa Bureau Veritas certificant el seu Sistema de gestió de la qualitat d’acord amb les normes UNE EN ISO 9001:2015 i  UNE-EN ISO 14001:2015.

El COIB es certifica amb les normes internacionals de gestió de qualitat i medi ambiental

Amb aquesta certificació, el COIB consolida amb èxit el projecte d’adaptació del sistema de gestió a les noves ISO 9001 i ISO 14001 que va iniciar al 2016, i que ha suposat l’actualització de tots els seus processos a la versió 2015, la millora i simplificació de tota la documentació derivada i la integració de la gestió medi ambiental al sistema de qualitat.

La implantació de les noves normes ha introduït nous mecanismes de presa de decisions i d’establiment d’objectius a través de l’avaluació de riscos i oportunitats que s’ha fet de la corporació. En aquest sentit, l’auditoria ha destacat la metodologia utilitzada en la transició cap a les versions 2015 i el procés de millora contínua establert al Col·legi i que supera els estàndards de les normes de referència.

Certificació ISO 14001:2015

Certificació ISO 9001: 2015