7 de març de 2017

El Col·legi tindrà una presència especial a ExpoEcosalud 2017, un dels esdeveniments referents a Espanya sobre estils de vida saludables i el benestar. Amb estand propi i activitats formatives i divulgatives, el COIB mostrarà com les infermeres integren l’ús de les teràpies naturals i complementàries en la cura de les persones. Les col·legiades i col·legiats tindran entrada gratuïta.

El COIB estarà present a ExpoEcoSalud 2017

El Col·legi estarà present a ExpoEcoSalud 2017 amb un estand propi i un ampli programa d’activitats formatives i divulgatives orientades a mostrar com les infermeres i infermers integren l’ús de les teràpies naturals i complementàries en la cura i el benestar de les persones.

Les col·legiades i col·legiats tindran entrada gratuïta al Recinte Montjuïc de Fira Barcelona, seu del esdeveniment, que se celebrarà del 21 al 23 d’abril.

Més de 28.000 visitants, la meitat dels quals van ser professionals de diferents sectors, van passar per l’edició del 2016. En aquest marc, el COIB oferirà espais en els que explicarà l’activitat en el sí de la corporació, oferirà un espai d’experiències i informarà de les possibilitats que tenen al seu abast les infermeres que volen desenvolupar-se en aquest àmbit d’interès en el que el Col·legi ha estat pioner, amb més de 20 anys d’història.

En breu, el Col·legi farà arribar per correu electrònic a totes les col·legiades i col·legiats l’acreditació per a ExpoEcoSalud.

Enguany la fira torna a Barcelona, ciutat que va acollir l'edició del 2015: