El Col·legi ofereix 25 places per al curs teòrico-pràctic que permet adquirir els coneixements necessaris per superar la prova d’accés a l’especialitat d’infermeria familiar i comunitària a través de la via excepcional. Les inscripcions s’han de formalitzar abans del dia 16 de gener.

El COIB ofereix un curs per preparar la competència de l’especialitat d’infermeria familiar i comunitària

La formació, que és de matèria no acreditable, té un preu de 40€ per a les infermeres col·legiades i de 96€ per a les persones que no estiguin col·legiades. El curs, que comença el dia 6 de febrer, té una durada de 16 hores.

Els participants al curs podran conèixer el marc conceptual de l’especialitat d’infermeria familiar i comunitària, així com ser capaços de realitzar un examen modalitat test amb casos clínics amb èxit i podran enfrontar-se a simulacres reals d’exàmens.

La data límit per inscriure's al curs és el 16 de gener. Més informació i inscripcions.