Aquesta situació, que afecta potencialment a 4.235 infermeres i infermers de l’atenció primària opositores, està sent analitzada pel Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), l’Associació d’Infermeria Familiar i Comunitària (AIFiCC) i l’Asociación de Enfermeria Comunitaria (AEC) a fi de valorar les implicacions que se’n poden derivar i com els afectarà.

El TSJC ordena a l’ICS que executi la sentència que obliga a revisar les oposicions del 2010

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha ordenat a l’Institut Català de la Salut, a data 25 de gener de 2017, l’execució de la sentència dictada el 2015 que declarava nul·les deu preguntes del primer exercici de la convocatòria de places públiques d’infermeria d’atenció primària del 2010.

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), l’Associació d’Infermeria Familiar i Comunitària (AIFiCC) i l’Asociación de Enfermeria Comunitaria (AEC) estem realitzant les consultes jurídiques pertinents per tal de valorar la situació i les conseqüències que se’n deriven per a les 4.235 infermeres i infermeres que es van presentar a les oposicions del 2010, 361 de les quals van aprovar i treballen amb una plaça fixa des de llavors.

Us anirem informant d’aquest procés quan l’Institut Català de la Salut (ICS) inici els procediments pertinents així com de les accions que el COIB estimi convenients en aquest sentit.

Recordeu que podeu consultar els vostres dubtes a l’Oficina d’Atenció Col·legial, al telèfon gratuït 900 705 705 o la correu info@coib.cat.