19 de maig de 2017

La Sectorial Salut de La Intercol·legial –de la qual el Col·legi d’Infermeres i Infermers de Barcelona forma part— organitza el proper 10 de juny la jornada de portes obertes Apropa’t a les professions de la salut a la seu del COIB. Durant l’acte, que s’emmarca dins el Congrés de les Professions, els diferents col·legis professionals presentaran tallers pràctics, entre els quals, un sobre Infermera virtual com a eina digital al servei de la salut de les persones.

La Intercol·legial celebra la jornada 'Apropa’t a les professions de la salut' al COIB

La jornada comptarà amb diferents tallers pràctics i dues conferències sobre l’ètica i sobre les TICs a la salut. De forma paral·lela, hi haurà un espai destinat a què els assistents puguin consultar i demanar informació sobre les professions de Biologia, Infermeria, Fisioteràpia, Logopèdia, Podologia, Psicologia i Teràpia Ocupacional a través de taules d’atenció al públic dels Col·legis professionals participants.

Infermera virtual tindrà una presència especial a través d’un taller que es repetirà al llarg del dia amb l’objectiu de posar de manifest el portal com un espai virtual de coneixement i interrelació amb l’usuari alhora que un instrument de treball per a les infermeres i a disposició de tots els professionals del sector salut, educatiu i social.

L’acte està organitzat conjuntament amb el Col·legi de Biòlegs de Catalunya, el Col·legi de Logopedes de Catalunya, el Col·legi Oficial de Podòlegs de Catalunya, el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya i el Col·legi Oficial de Terapeutes Ocupacionals de Catalunya.

Us podeu inscriure al següent formulari.