26 de maig de 2017

Els Col·legis d’Infermeres i Infermers de Barcelona, Tarragona, Girona i Lleida han seleccionat diversos projectes liderats o participats per infermeres sota el portal catalanurses.cat, auspiciat pel Consell de Col·legis d'Infermeres i Infermers de Catalunya en motiu del Congrés Internacional d'Infermeria.

Les infermeres catalanes presenten al món exemples de les seves aportacions a la millora de la salut de les persones

El web catalanurses.cat, disponible en català, castellà i anglès, permet conèixer 56 projectes desenvolupats en els àmbits de l’assistència, la recerca, la docència i la gestió per infermeres i infermers des de diferents centres d’atenció del territori, com des de les universitats o des de l’exercici lliure de la professió a Catalunya.

Aquesta plataforma conté, doncs, una petita mostra dels molts projectes que les infermeres catalanes presentaran en el Congrés Internacional d'Infermeria, que es fa a Barcelona a partir de demà i fins l’1 de juny. Les infermeres i infermers catalans estaran molt presents en el congrés, amb 380 comunicacions i pòsters acceptats procedents de Catalunya i que suposen un 15% del total de treballs presentats.

El contingut audiovisual dels projectes infermers seleccionats es podran veure també a l’estand del Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya i al del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona que, com a ciutat amfitriona del congrés, disposa d’un ampli espai de trobada entre professionals.

Tots els vídeos de projectes que formen part de la plataforma Catalanurses.cat es poden veure també al canal de Youtube del Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya: