24 d’agost de 2017

El Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya, el Col·legi d’Infermeres i Infermers de Barcelona i la Fundació Infermeria i societat s’adhereixen a la gran manifestació convocada pel dia 26 d’agost a Barcelona sota el lema #NoTincPor. El COIB fa una crida a totes les infermeres i infermers de Barcelona a participar en la manifestació en rebuig als atemptats terroristes de Barcelona i Cambrils.

Les infermeres i infermers cridats a participar en la manifestació ciutadana del proper dissabte de rebuig al terrorisme

L’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya, autoritats convocants, han cedit el protagonisme de la manifestació a la ciutadania i, especialment, en els professionals dels serveis públics que més han treballat aquests dies per atendre les víctimes tant el dia dels atemptats com els dies posteriors. Entre aquests, nombrosos professionals de la salut dels serveis d’emergències i d’urgències.

La manifestació començarà a les 18h del dissabte 26 d’agost amb un recorregut que anirà de des de la cruïlla de la Diagonal amb passeig de Gràcia (Jardinets de Gràcia), fins a la plaça de Catalunya.

A la web de l’Ajuntament de Barcelona podreu consultar més informació, així com recomanacions i la localització del recorregut.