30 de novembre de 2015
    El COIB ofereix amb Aula OPE un curs online de preparació a les oposicions de l’ICS. El curs, que s’inicia el proper 21 de gener, té preus reduïts per a col·legiades i col·legiats. En aquest curs, les infermeres interessades podran preparar de forma específica el temari oficial de les proves de l’ICS i inclou temari transversal (amb legislació estatal i autonòmica) i temari específic d’infermeria.

El curs inclou els materials genèrics de preparació d’oposicions de DAE en paper i materials en formats PDF descarregables.

Podeu consultar les condicions i detalls del curs online en aquest enllaç

Per consultar la oferta de formació online del Col·legi, feu clic aquí.