16 d’octubre de 2017

Les col·legiades i col·legiats interessats en la 3a edició del curs Oncologia Integrativa, d’Onmints i amb la participació del COIB, poden inscriure’s amb un 15% de descompte. El curs presencial consta de 300 hores de formació amb l’objectiu d’assolir una visió global del procés oncològic des de la comprensió de la malaltia, la condició física de la persona, el seu estat emocional, social així com dels tractaments i les repercussions sobre la seva salut.

Preus reduïts per a les col·legiades i col·legiats al Curs d’Oncologia Integrativa

Amb la participació d’un equip de professionals d’alt nivell i amb contrastada expertesa clínica, el Curs d’Oncologia Integrativa està adreçat a professionals de la salut de diferents disciplines. El curs abordarà qüestions com l’alimentació sana, la modificació d’hàbits de vida, l’exercici, la gestió de l’estrès i la incorporació de tractaments convencionals i de teràpies complementàries amb evidència científica.
    Les persones interessades poden inscriure’s fins el 20 d’octubre. En el cas que ho facin després, fins el 19 de novembre, podran recuperar el primer mòdul de contingut a través dels materials audiovisuals que s’enregistraran a tal efecte.
    Les col·legiades i col·legiats de Barcelona poden inscriure’s gaudint d’un 15% de descompte indicant la seva col·legiació en el moment de fer la matrícula.
    Consulteu tota la informació sobre el curs i la inscripció.