Convocatòria d'ajuts per a la inscripció a congressos
El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) està involucrat en donar impuls al compromís que té amb les infermeres i infermers, i amb la mateixa disciplina. Una de les seves línies de treball és impulsar la difusió i el progrés del coneixement infermer.
D’aquesta manera, col·labora en potenciar l’augment de la visibilitat de la recerca infermera catalana a nivell internacional, fomentant així, les cures basades en l’evidència realitzades a les persones i la promoció professional en qualsevol dels àmbits d’actuació de les infermeres i dels infermers.
En aquesta línia, la Junta de Govern ha considerat aprovar una partida econòmica en el pressupost del 2025 per donar suport a les col·legiades i col·legiats que han realitzat activitats de recerca infermera.
Objectiu de la convocatòria
Dona suport a la inscripció a congressos, amb una dotació econòmica màxima de 300€ per sol·licitud, a les col·legiades i col·legiats que han presentat una comunicació en un congrés nacional o internacional durant l’any 2025.
Requisits del o la sol·licitant
Ser infermera o infermer.
Estar al corrent de la seva col·legiació en el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB).
No tenir un projecte finançat pel COIB o la Fundació en actiu.
Haver presentat una comunicació oral i/o pòster en un congrés.
Ser el pagador/a de la inscripció.
No haver rebut cap ajut econòmic d’altra institució per a la inscripció al congrés.
Motius d’exclusió
Membres de la Junta de Govern del COIB, de l'Àrea de Recerca i del patronat de la Fundació.
El/la sol·licitant realitza més d’una sol·licitud en la mateixa convocatòria.
Característiques del congrés
El congrés s’ha d’haver efectuat durant l’any 2025.
L’objectiu del congrés ha de ser d’interès per ampliar coneixement sobre la recerca infermera o en l’exercici de la professió infermera.
El congrés es pot haver efectuat en modalitat presencial o telemàtica.
Procediment per obtenir l’ajut
L’enviament de la documentació es farà únicament mitjançant el correu electrònic de l’Àrea de Recerca: recerca@coib.cat
El o la sol·licitant haurà d’omplir el model de sol·licitud que es troba al web del COIB i que inclou els següents documents:
Sol·licitud de l’ajut.
Certificat de presentació de comunicació o pòster.
Certificat d’assistència.
Factura de pagament de la inscripció a nom del o la sol·licitant.
Declaració signada assegurant que no ha rebut cap ajut econòmic d’altra institució per la inscripció al congrés.
Política de protecció de dades personals.
El COIB lliurarà a la interessada/t el registre d’entrada de la sol·licitud. Aquest número de registre serà la nomenclatura que s’utilitzarà per identificar cada sol·licitud.
L’acceptació de sol·licituds es farà per ordre de recepció. En cas que no s’acomplexin qualsevol dels requisits del o la sol·licitant, característiques del congrés o falti algun document, la sol·licitud serà automàticament exclosa.
Una vegada confirmat per part del COIB que la sol·licitud acompleix la normativa de la present convocatòria s’enviarà un correu electrònic amb la confirmació de la concessió de l’ajut.
Terminis
Aquest ajut finalitzarà quan s’esgoti el finançament establert de 25.000 € o el dia 31 de desembre del 2025.
El COIB anirà informant a través del web si la convocatòria està oberta (encara disposa de pressupost) o bé tancada (atorgat tot el finançament o finalització de la data establerta).
Per a resoldre qualsevol dubte sobre aquesta convocatòria, us podeu posar en contacte amb l’àrea de recerca mitjançant el correu recerca@coib.cat.