El període d'inscripció s'obrirà el 02/01

Import per a No Col·legiades
    Import per a No Col·legiades Si Associades

Objectiu general

Crear un enfocament positiu i pràctic posant èmfasi en la intel·ligència emocional. Construir nous escenaris en la gestió del canvi i la presa de decisions des d’un enfoc proactiu. Donar instruments de consciència per recuperar el propi poder i la llibertat. Proporcionar a les infermeres les eines necessàries per desenvolupar les seves competències relacionals.

Objectius específics

Afavorir dinàmiques d’autoconeixement i coneixement interpersonal. Oferir espais afavoridors de ventilació emocional. Donar a conèixer nous models operatius del canvi. Donar eines de gestió emocional

Codi curs
    021/17-18
    Contingut

Com creem la nostra realitat, percepcions i creences. Passar de la zona de confort a la zona màgina. Condicions essencials pel canvi. Model pel canvi. Model del canvi de graves. Responsabilitat, presa de decisions i objectius davant del canvi. Construeix el teu futur en positiu.

Docents

Carme Bahima. Infermera

Comentaris

Activitat no acreditada pel Consell Català de la Formació Continuada de les Professions Sanitàries