El període d'inscripció s'obrirà el 13/03
    Període d'inscripció:
    del  dijous 13 de març 2025
    fins el  dimecres 16 d’abril 2025
    del  dijous 24 d’abril 2025  fins el  dijous 29 de maig 2025

    Campus Virtual d’aprenentatge en salut: Talent Infermer

    Import per a Col·legiades
    20 €
    Import per a No Col·legiades
    60 €
    Objectius

    Generals
    ● Capacitar els professionals del coneixement i aplicació de conceptes clau de promoció de la salut i identificació d'actius per millorar la salut comunitària.
    ● Potenciar les habilitats de les professionals de la salut per implementar estratègies de promoció de la salut centrades en la persona, basades en una perspectiva holística i salutogènica, amb l'objectiu de reduir desigualtats i iniquitats en salut (a favor de la igualat i l’equitat en salut).

    Contingut

    Modul 1: Conceptes Generals: Concepte de salut, Concepte de promoció de la salut, Fites de la promoció de la salut, Diferències entre promoció de la salut i prevenció de la malaltia; salut en positiu i salutogènesi, desigualtat en salut i iniquitats . (3h)

    Modul 2: Eines per a l’empoderament de la persona: Alfabetització en salut, Habilitat per a la vida, l’atenció centrada en la persona amb perspectiva integral i salutogènica. (4h)

    Modul 3: Actius per a la salut: Model de dèficits vs models d’actius per a la salut, recurs vs actius en salut (3h)

    Programa docent

    Codi curs
    005TI/2025
    Docents

    Samar Habbab Mohamed (mòdul 1) Infermera. Màster de Promoció de la salut (UdG, 2016).
    Infermera especialista en Insuficiència Cardíaca per l’AEEC, a la Unitat d’Insuficiència Cardíaca de l’Hospital Universitari de Girona Dr Josep Trueta.

    Maria Elena Olabarrieta Zaro (mòdul 2) Infermera especialista en Infermeria familiar i comunitària i Antropòloga. Màster de Promoció de la Salut (UdG, 2015). Infermera Treball assistencial en Atenció Primària i Comunitària, ABS de Salt (Girona)

    Laura Navazo Subirana (mòdul 3) Infermera. Màster de Promoció de la Salut, UdG. (2014). Infermera d’hospitalització de l’Hospital Universitari Josep Trueta.

    Adreçat a

    Infermers/eres i altres professionals de la salut que desitgen ampliar els seus coneixements i habilitats en la promoció de la salut i que volen liderar iniciatives innovadores en el seu entorn laboral per millorar la salut comunitària i reduir desigualtats.