Persones grans i cuidadors es bolquen amb la 8a Setmana Gran
22 de novembre de 2017

Persones grans i cuidadors es bolquen amb la 8a Setmana Gran

La 8a Setmana Gran ha tingut lloc entre el 13 i el 17 de novembre i ha comptat amb més de 500 assistències al conjunt de tallers i xerrades que el COIB, a través del Grup65, dedica a millorar els coneixements d'autocura i de lleure que ajuden a la gent gran a sentir-se millor i viure en salut.

Les activitats per un envelliment actiu protagonitzen a la 8a Setmana Gran
18 d'octubre de 2017

Les activitats per un envelliment actiu protagonitzen a la 8a Setmana Gran

Del 13 al 17 de novembre torna una nova edició de la Setmana Gran al COIB. Durant una setmana s’oferiran tallers, conferències i cursos gratuïts a les persones grans per promoure la seva salut, per aprendre a cuidar-se, a tenir més autonomia i per practicar un envelliment actiu. La cloenda d’enguany anirà a càrrec de l’entitat Amics de la Gent Gran.

0 Comentaris
El Grup 65 tanca el curs 2016-2017 carregat d’activitats i experiències compartides
7 de juny de 2017

El dijous 15 de juny a les 17 h, el Grup 65 del Col·legi celebra el tancament del curs actual i presenta el nou programa d'activitats del curs 2017-2018.  Enguany, s'ha comptat amb 340 assistents a les diferents activitats, tallers, sortides i excursions entre les infermeres i infermers col·legiats a partir dels 55 anys i familiars i amics grans que volen gaudir del seu temps lliure.

0 Comentaris
Carles Capdevila: “Les infermeres heu de reivindicar-vos, teniu la millor feina del món”
31 d'octubre de 2016

Enguany, la Setmana Gran ha tancat la seva setena edició amb un convidat molt especial per les infermeres de Barcelona. Carles Capdevila, reconegut periodista i escriptor, ha estat, aquest últim any, una de les persones públiques que més ha contribuït a donar visibilitat a la feina de les infermeres i infermers a través de la seva columna d’opinió al Diari Ara.

Èxit de participació a la 7a Setmana Gran

Més de 300 persones han passat per la setena edició de la Setmana Gran, la setmana que el COIB dedica a través del Grup65 a impulsar activitats que promoguin l'autonomia i l'autocura de les persones grans a l'hora que es promou l'envelliment actiu.

El Grup 65 organitza una sortida guiada a les Caves Codorniu - Anul·lat
28 de setembre de 2016

El Grup 65 organitza una sortida guiada a les Caves Codorniu i la Fira Cavatast 2016 - Anul·lada -

El Grup 65 ha organitzat pel 8 d'octubre una visita guiada a les Caves Codorniu i la Fira Cavatast 2016. La jornada inclou també la visita a Vinseum, el Museu de les Cultures del Vi de Catalunya.

Aquest octubre torna la Setmana Gran al COIB
4 d'agost de 2016

Aquest octubre torna la Setmana Gran al COIB

La 7a edició de la Setmana Gran tindrà lloc del 24 al 28 d’octubre al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona. El periodista i escriptor Carles Capdevila farà la cloenda de les activitats

El Grup 65 presenta nou programa d'activitats
5 de juliol de 2016

El Grup 65 presenta nou programa d'activitats

Destaquen les propostes d'exercici físic i noves tecnologies, sense oblidar tots aquells tallers que s'han convertit en clàssics any rera any.

0 Comentaris
La sisena edició de la Setmana Gran tanca amb èxit i dóna el tret de sortida al curs del Grup 65
27 d'octubre de 2015

La Setmana Gran, la iniciativa del Col·legi adreçada a promoure activitats per a l’envelliment saludable als ciutadans, ha tancat l’edició d’enguany amb una participació de més de 300 visites. L’acte de cloenda, protagonitzada per la xerrada del meteoròleg de TV3, Dani Ramírez, ha estat un dels actes destacats que ha servit, a més com a tret de sortida del nou curs d’activitats del Grup65.
    Apunta’t als cursos que el Grup 65 té preparats per al proper mes d’octubre
    16 de setembre de 2015

Apunta’t als cursos que el Grup 65 té preparats per al proper mes d’octubre

Durant el curs podràs trobar activitats de diferents nivells d’anglès i francès. També podràs gaudir d’activitats com la pintura, l’òpera, el dibuix i la il·lustració que milloraran les teves capacitats artístiques i culturals, així com d'altres com la fotografia, la informàtica o pilates.