28 de març de 2025

Aquest curs, alineat amb les directives de salut pública nacionals i internacionals, posa el focus en l’empoderament professional per a la promoció de la salut, la identificació d'actius i la reducció de desigualtats en salut.

El COIB ofereix el curs Promoció de la salut i salutogènesi: un repte en tots els àmbits assistencials.

Amb una durada de 10 hores, la formació és oberta a totes les infermeres independentment de l'àmbit assistencial on treballin, ja sigui atenció primària, hospitalària, sociosanitària o residencial, i altres professionals de la salut interessats a ampliar els seus coneixements en aquest àmbit.

 

El curs es divideix en tres mòduls:

  1. Mòdul: Conceptes clau de promoció de la salut i salutogènesi (3h)
  2. Mòdul: Eines per a l’empoderament i l’atenció centrada en la persona (4h)
  3. Mòdul: Identificació d’actius per a la salut en el context comunitari (3h)

 

La metodologia inclou vídeos d’experts, jocs interactius i fòrums de debat per garantir un aprenentatge dinàmic i aplicable al dia a dia assistencial.

Informació del curs:

  • Dates: 24 d'abril - 29 de maig de 2025
  • Modalitat: En línia amb tutoria proactiva
  • Preu: 20 € per a col·legiades / 60 € per a no col·legiades
  • Inscripcions fins al 16 d'abril de 2025

 

Millora els teus aprenentatges de la mà del COIB!

Pots inscriure'e aquí