10 de novembre de 2023

Dos dies plens d’activitats esportives per als ciutadans del districte, que ha culminat avui divendres amb la xerrada per part de l’actor Octavi Pujades.

Torna la Gran Jornada Gran al COIB

L’actor Octavi Pujades ha participat en la Gran Jornada Gran 2023 del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) en una xerrada a l’Auditori amb la infermera Isabel Llimargas, responsable del Grup65 sobre les infermeres i la seva experiència personal amb el seu pare durant la pandèmia. Pujades ha comparat la sanitat a un "castell fet de diferents peces d'igual importància". En perdre una, el castell es desmunta. També destaca la vocació infermera i com aquest és un col·lectiu més proper que d'altres.

Torna la Gran Jornada Gran al COIB

La Gran Jornada Gran ha tornat aquest 2023 amb múltiples activitats esportives dividides en dos dies diferents. Ahir es van realitzar les primeres activitats, com per exemple, hipopressius, To+60, stretxing o zumba, de la mà del CEM Besòs. Aquest divendres s’ha continuat la jornada amb Aquagim i una ruta en bicicleta elèctrica fins al Col·legi, on els esperava l’actor Octavi Pujades.

Torna la Gran Jornada Gran al COIB

La jornada ha finalitzat amb un vermut i balls coreografiats amb Neus Barbany, un comiat molt amè després d’una jornada carregada d’activitats físiques.