El COIB destinarà els recursos obtinguts de la seva venda a complementar l’aportació a diversos projectes solidaris de la corporació

Les infermeres de Barcelona presenten la seva primera col·lecció de samarretes

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha presentat una col·lecció de samarretes que a través d’imatges gràfiques volen fer visible la realitat professional i posar en valor l’aportació de les infermeres. La compra de les peces està oberta a tothom a través de la botiga solidària online del Col·legi a la plataforma ‘La Tostadora’. El COIB planeja destinar els recursos aconseguits a projectes com les beques per a estudiants d’infermeria + Infermeres o l’ajuda a les víctimes del conflicte bèl·lic a Ucraïna.

Tenir una samarreta amb la cara de Florence Nightingale, Viginia Henderson o Dorothea Orem no ha estat mai tan fàcil. Accedint a la botiga online del COIB es poden adquirir aquests i altres dissenys moderns, divertits i informals que parlen d’infermeres.

Aquesta iniciativa vol ser quelcom més que una botiga per a infermeres, ben al contrari, es planteja com una plataforma oberta a tothom que vol aportar la visió del món que tenen les infermeres i plasmar-la en samarretes perquè persones de totes les edats puguin dur-les, comprar-les i, en definitiva, contribuir a fer més visible la professió i més viables el projectes del Col·legi.

Així doncs, sota lemes com a piece of dark chocolate a day keeps the sadness away (una mica de xocolata negra al dia t’allunyarà de la tristesa), els dissenys del COIB treballen temes i aspectes de la salut sobre els quals s’aplica una visió infermera.

Segons Marc Fortes, responsable de projectes de l’Àrea de Coneixement i Desenvolupament Professional del COIB, amb aquesta iniciativa “volem portar la cara i l’humor de les infermeres a la roba de tanta gent com sigui possible.” I afegeix: “Al mateix temps volem obtenir recursos per ampliar programes i projectes solidaris com + Infermeres, per poder donar més i millors beques a estudiants, o augmentar els recursos que destinem a atendre ferits i refugiats de la guerra d’Ucraïna”.

La creació d’aquesta botiga, que aviat també oferirà altres elements de marxandatge amb dissenys sobre infermeria, respon a les múltiples demandes de la comunitat col·legial per comprar objectes que els serveixin per identificar-se com a col·lectiu. L’equip del COIB, però, vol aconseguir que la ciutadania també es posi les samarretes de  les infermeres de Barcelona per a fer més visible la professió a peu de carrer.

Pots accedir a la botiga fent clic aquí. Si vols fer-nos arribar suggeriments o propostes, adreça’t a infermeravirtual@coib.cat.