9 de setembre de 2024

Amb l'objectiu de fomentar una comunicació més directa i propera amb les col·legiades, el Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona ha obert una nova bústia de suggeriments a la seva pàgina web. Aquesta iniciativa està dirigida tant a les col·legiades com a la ciutadania en general, amb la voluntat d'escoltar i recollir les seves idees, necessitats i inquietuds.

El COIB posa en marxa una bústia de suggeriments per estar més a prop teu

La nova bústia de suggeriments respon al compromís del COIB de ser una institució accessible i oberta a les aportacions de tothom. Mitjançant aquest formulari, les persones interessades poden fer arribar les seves propostes de millora, expressar dubtes o plantejar necessitats que considerin importants per a la professió infermera i per a la salut pública.

Per accedir a la bústia de suggeriments, només cal visitar la pàgina web del COIB i omplir el formulari habilitat. Totes les aportacions seran tractades amb la màxima confidencialitat i seran considerades amb l'atenció que es mereixen.