Els dies 11 i 12 de novembre, el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona acollirà un any més les Jornades d’Esterilització 2024, aquesta vegada sota el lema “Mirant el present i projectant el futur”.

Jornades d’Esterilització 2024. Mirant el present i projectant el futur

Amb l'objectiu de continuar amb l'actualització i desenvolupament del treball que es realitza a les RUMED, aquestes jornades s’organitzen conjuntament amb el grup expert en esterilització de la vocalia medicoquirúrgica del COIB.

Un dels objectius principals d’aquestes jornades és oferir una oportunitat única per a professionals de la salut per compartir coneixements i millorar les pràctiques en l'àmbit de l'esterilització, abordant reptes del present i el futur des de diferents perspectives com la tecnologia, la formació i la sostenibilitat.

Les jornades comptaran amb la presència d'experts destacats que abordaran temes crucials per garantir la seguretat i la qualitat en els processos d'esterilització. D’aquesta manera, els assistents tindran l'oportunitat de participar en ponències, tallers i discussions interactives que els permetran actualitzar-se sobre les últimes innovacions i avenços tecnològics.

El COIB convida totes les seves col·legiades i col·legiats, així com la comunitat infermera, a participar en aquestes jornades que prometen ser enriquidores.

Més informació i inscripcions