27 de maig de 2022
- Diari de Sabadell

La sabadellenca Mariona Creus ha estat distingida com a Col·legiada d’Honor 2022 pel Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB). En un acte celebrat aquest dijous a l’auditori del col·legi, Creus ha rebut la màxima distinció d’aquest col·lectiu en reconeixement a la seva trajectòria, tant com a infermera com a gestora. Actualment és la presidenta del Consell de Govern de l’hospital Parc Taulí.

“Aquest reconeixement és el millor que li poden donar a una infermera, perquè te’l dona la mateixa professió”, ha dit en el seu discurs la sabadellenca. La degana del Col·legi, Paola Galbany, ha agrait el compromís de Mariona Creus amb la professió, perquè com ha dit, “persones com tu són les que fan grans la nostra institució i la nostra professió”.