27 de juny de 2024

El Consell General de Col·legis Oficials d'Infermeria ha iniciat el procés de consulta pública per a la renovació del Codi Ètic i Deontològic de la Infermeria Espanyola. Aquest codi és un document vital que guia l'actuació ètica i professional de les infermeres en l'exercici de la seva professió, garantint la qualitat i la seguretat en l'atenció sanitària.

El Consell General de Col·legis Oficials d'Infermeria ha iniciat el procés de consulta pública per a la renovació del Codi Deontològic de la Infermeria Espanyola.

Aquesta és una oportunitat única per contribuir a la definició dels principis ètics que guiaran la professió en els pròxims anys.

El COIB convida totes les seves col·legiades i col·legiats a participar activament en aquest procés de consulta pública. Les aportacions es poden enviar a l'adreça de correu electrònic info@coib.cat abans del 25 de setembre.

• Esborrany del Codi Ètic i Deontològic de la Infermeria Espanyola:

Consulta l'esborrany fent clic aquí

• Plantilla per fer les aportacions al Codi Ètic i Deontològic de la Infermeria Espanyola:

Descarrega't la plantilla per realitzar les teves aportacions en aquest enllaç. (Les aportacions s'hauran de realitzar en castellà)