16 de setembre de 2024

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona ha llançat una iniciativa més per facilitar la comunicació directa amb les seves col·legiades. Aquesta acció forma part d’una estratègia més àmplia que inclou la recent bústia de suggeriments, i té l’objectiu de fomentar una relació més pròxima i transparent.

El COIB reforça la comunicació directa amb les infermeres a través de noves accions

Aquesta iniciativa, que parteix de la nova junta de govern, ofereix una via de comunicació directa a través d’Instagram, on les infermeres poden enviar les seves preguntes i inquietuds sobre diferents aspectes relacionats amb la professió i el Col·legi.

Amb aquesta acció, el COIB vol deixar enrere la percepció de distància entre la institució i les seves col·legiades, fomentant una comunicació més propera i transparent. El president, Borja Manzanares, convida totes les infermeres a participar activament i a contribuir amb les seves preguntes, inquietuds i experiències.

Aquest projecte marca l'inici d'una nova etapa de diàleg constant entre el COIB i les infermeres, amb el compromís de donar resposta i impulsar canvis que beneficien la professió.

• Segueix-nos a Instagram @infermeresbcn per més novetats sobre el dia a dia del COIB.