25 de gener de 2024

La corporació, tal com s’ha fet en altres ocasions, acorda una ajuda de fins a 70 euros per a les col·legiades que hagin adquirit bitllets de transport per assistir a la mobilització del 2 de febrer a Madrid. El bitllet d’anada, el de tornada, o tots dos, han de tenir data del mateix dia 2 de febrer.

El COIB aprova una ajuda per assistir a la mobilització del 2 de febrer a Madrid

Davant les consultes rebudes per part de les col·legiades de Barcelona que tenen interès a assistir a la manifestació del divendres 2 de febrer a Madrid, la Junta de Govern de la corporació ha acordat destinar una ajuda de fins a 70 euros per sol·licitud rebuda, tal com ha fet en ocasions anteriors.

Per poder gaudir d’aquesta ajuda, s’ha d’enviar una còpia dels bitllets de tren, avió o autobús a l’adreça electrònica info@coib.cat abans del pròxim 30 de gener. En el correu s’ha d’indicar el nom, els cognoms, el DNI i un telèfon de contacte. El bitllet d’anada, el de tornada, o tots dos, han de tenir data del mateix dia 2 de febrer.