22 de novembre de 2023

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona millora la comunicació amb les col·legiades amb la instal·lació d'una nova centraleta virtual que minimitza el temps d'espera i millora la usabilitat per a tots els usuaris. Amb el nou sistema de telefonia virtual del COIB, els ordinadors substitueixen els telèfons per cable.

La nova centraleta telefònica el COIB minimitza el temps d’espera

Amb la nova centraleta, un contestador automàtic demana a l'usuari que marqui l'extensió en cas de conèixer-la, o dona la possibilitat d'escollir quina àrea es vol posar en contacte. Això permet un primer filtratge de trucades i evita el temps d'espera als usuaris. Si finalment l'usuari no demana per una extensió o àrea, la recepció del Col·legi atén sempre la trucada i facilita el contacte demanat per l'usuari.

D'altra banda, el nou sistema és fàcil i intuïtiu i permet més mobilitat al personal del col·legi, perquè la persona està disponible en qualsevol moment, fins i tot, quan treballa a distància.

El Col·legi busca amb aquesta nova aposta digital una clara millora en la comunicació amb les seves col·legiades i col·legiats.