23 de juliol de 2024

El president del COIB, Borja Manzanares, acompanyat pels representants de la Junta de Govern, Concepción Lázaro, Mercedes Guerrero, José López, Lluís Serrat i Raquel Rey, van assistir ahir a una primera presa de contacte amb el Consejo General de Enfermería a Madrid

Primera presa de contacte entre la nova Junta de Govern del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona i el Consejo General de Enfermería a Madrid

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) i el Consejo General de Enfermería van celebrar una trobada a Madrid amb l'objectiu de reforçar les relacions institucionals i abordar temes clau per a la professió. Durant la reunió, es van tractat qüestions d'especial importància com les especialitats infermeres, la gestió infermera de la demanda, la prescripció infermera, l'actualitat de la professió, l'ordenació professional i la classificació A1.

Aquesta primera presa de contacte ha servit per establir una base sòlida de col·laboració i diàleg entre ambdues institucions, amb la voluntat de treballar conjuntament per a la millora i el desenvolupament de la infermeria. Totes dues parts han destacat la importància de mantenir una comunicació fluida i constructiva per afrontar els reptes futurs de la professió.

Per part del Consejo General de Enfermería van assistir: José Luis Cobos, Florentino Pérez Raya i Diego Ayuso (vicepresident III, president i secretari general, respectivament).