28 de maig de 2021

La corporació convida a totes les col·legiades a sumar-se a la causa solidària 100 kms x África els dies 5 i 6 de juny

El COIB col·labora amb la Fundación Recover per lluitar contra la malària a l’Àfrica

Els dies 5 i 6 de juny, l’entitat Fundación Recover, que treballa per facilitar l’accés a una salut de qualitat i amb futur de totes les persones al continent africà, organitza una edició virtual de la cursa ‘100² km x África’. L’objectiu, aconseguir sumar deu mil quilòmetres entre els participants per recollir fons per lluitar contra la malària al Camerun sense perdre de vista la covid-19.

El Col·legi és una de les entitats col·laboradores i anima a totes les col·legiades i col·legiats a unir-se a la causa, ja sigui sumant quilòmetres (passejant, anant en bici, corrents, anant a comprar...) o fent una donació amb una inscripció mitjançant el “Dorsal 0”.

A través del hashtag #100kmxAfrica, es poden compartir les participacions i animar altres persones a sumar-s’hi a Twitter, Facebook, Instagram o LinkedIn.

Inscriu-te.

Consulta més informació