3 d’abril de 2024

Es convoquen dos premis en l'àmbit de la Càtedra Infermeria UB-COIB de la Universitat de Barcelona, fins al 5 de maig.

Oberta la convocatòria de la Càtedra UB-COIB per a les publicacions que mostren l’efecte de la manca d’infermeres en el marc del sistema sanitari

Tal com indiquen les bases, aquí adjuntades, poden optar a aquests premis els investigadors i les investigadores infermeres que presentin treballs de recerca sobre l’àmbit de la que mostren resultats de la dotació infermera publicats entre els anys 2021-2023 a revistes nacionals i internacionals amb factor d'impacte i que estiguin col·legiades o col·legiats al COIB.

Per a formalitzar la inscripció, la col·legiada o col·legiat pot enviar la seva sol·licitud telemàticament a través d’aquest enllaç.