8 de novembre de 2023

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) i la Federació d’Associacions de Gent Gran de Catalunya (FATEC) han firmat un acord de col·laboració, avui 8 de novembre del 2023.

El COIB firma un acord de col·laboració amb la FATEC

La infermera Dra. Paola Galbany, presidenta del COIB, i el senyor Josep Carné, president de la FATEC, s’han reunit avui a la Sala de Juntes del Col·legi per formalitzar l’acord de col·laboració entre ambdues entitats. Aquest acord busca promoure i participar en activitats formatives organitzades per ambdues parts i adreçades a la promoció de la salut de les infermeres i dels ciutadans, així com la difusió de projectes d’interès comú adreçats a posar en valor les bones pràctiques existents en les cures infermeres.

La Federació d’Associacions de Gent Gran de Catalunya (FATEC), que aquest any celebra els seus 40 anys, és una entitat que neix l’any 1983, formada per voluntaris per promoure activitats i accions en benefici de la promoció de les persones grans dins la societat. Amb més de 700 Entitats federades i adherides a la FATEC l’associació busca impulsar l’envelliment actiu, saludable i socialment productiu, per potenciar el benestar físic, mental i social.