23 de novembre de 2023

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) engega una campanya per donar a conèixer el Programa Ajuda amb motiu del Dia Internacional per a l’erradicació de la violència vers les dones. El Programa Ajuda està adreçat a col·legiades que han estat o estan patint una situació de maltractament en l’àmbit de les relacions afectives de parella.

Campanya del Programa Ajuda del COIB amb motiu del Dia Internacional per a l’erradicació de la violència vers les dones

Des del Programa Ajuda, les col·legiades poden consultar situacions personals relacionades amb la violència o bé per una situació de violència que afecta d’altres companyes. També s’orienta a les infermeres i infermers que després de detectar un cas de maltractament en una usuària o bé d’una infermera, en la seva vessant particular, vulguin tenir instruments per vehicular el cas o ajudar a resoldre’l.

El COIB vol destacar que una relació afectiva saludable ha de ser: respectuosa, basada en l’autonomia personal i confiança, i igualitària.

Contacte: Programa Ajuda