El Consejo General de Enfermería ha atorgat una ajuda econòmica al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona, destinat a finançar formació gratuïta que forma part del catàleg del Instituto Superior de Formación Sanitària (ISFOS).

El Consejo General de Enfermería atorga un ajut econòmic al COIB per formació gratuïta a l'ISFOS

Aquesta col·laboració permetrà oferir un total de 26 cursos en línia durant el darrer quadrimestre de l'any, amb capacitat per a 40 alumnes en alguns cursos i 50 en la majoria. D’aquesta manera, aquesta iniciativa reafirma el compromís del COIB amb la formació contínua dels seus col·legiats, oferint oportunitats de desenvolupament professional en resposta a les necessitats creixents del sector de la salut.

Paral·lelament, el COIB ha renovat l’oferta de formació amb DAE Formación. Aquesta col·laboració, que s’ha mantingut durant els últims anys, té com a objectiu proporcionar un catàleg de formació en línia acreditada, àmplia i de qualitat, que respongui a les necessitats actuals de les infermeres. Dins d'aquesta formació es pot trobar Cursos online acreditats CFC amb més de 100 h (-30% dte. per col·legiades i col·legiats), Experts Universitaris en línia (Beques de -320 € per col·legiades i col·legiats), Màsters online (Beques de -600 € per col·legiades i col·legiats).

Dins d'aquest acord, els col·legiats podran gaudir de beques especials per als postgraus en línia impartits per AulaDAE i acreditats per institucions com la Universidad Pontifícia de Salamanca (UPSA) o la Universidad Católica de Murcia (UCAM).

Accedeix a tota l'oferta formativa