26 d’agost de 2024

Des del seu nomenament fa poc més d’un mes i mig, la nova Junta de Govern del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona ha iniciat una sèrie de trobades amb diferents agents clau en el sector de la salut, amb l'objectiu de complir amb els compromisos adquirits durant la campanya electoral.

El COIB reafirma el seu compromís amb la professió en les primeres setmanes de mandat de la nova Junta de Govern

En aquestes primeres setmanes de mandat, la Junta ha mantingut reunions amb diversos partits polítics, el Ministeri de Sanitat, sindicats i el Consejo General de Enfermería. Aquests contactes han permès tractar temes de gran importància per a la professió, amb un especial èmfasi en la gestió infermera de la demanda, una qüestió clau per a l’evolució i el reconeixement del rol de les infermeres en el sistema de salut.

A més a més, s'han abordat altres propostes que es van posar sobre la taula durant la campanya electoral. Aquestes reunions i les línies de treball iniciades són una mostra clara que la nova Junta està plenament compromesa amb els seus objectius i que, en aquest breu període, s’ha dedicat a impulsar els temes que més preocupen a les infermeres.

Seguirem informant-vos dels avenços i les noves accions que es duguin a terme en els propers mesos.