27 de juny de 2024

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) es complau a anunciar i felicitar els guanyadors dels "Premios Nacionales de Reputación Enfermera 2023" del Consejo General de Colegios Oficiales de Enfermería de España. En aquesta ocasió, volem destacar especialment els professionals i equips d'infermeria dels hospitals i centres de Barcelona que han estat guardonats, reconeixent la seva excel·lència en la gestió i l'atenció de la salut dels usuaris i usuàries.

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) es complau a anunciar i felicitar els guanyadors dels Premis Nacionals de Reputació Infermera 2023 del Consejo General de Colegios Oficiales de Enfermería de España.

En nom de totes les direccions d’infermeres ha intervingut la Gemma Martínez Estalella, fins fa uns mesos directora de l’Hospital Clínic de Barcelona, qui ha estat una figura clau en la consecució d'aquests èxits. Gemma Martínez ha destacat la importància del treball en equip i el lideratge en la infermeria, subratllant que "els directors gestors d'Infermeria no som ningú sense els equips que ens acompanyen. Tots treballem per l'atenció de les usuàries i usuaris, però també pels professionals. Totes les decisions que prenem sempre tenen en compte aquestes dues cares: el millor per a l’usuari i el millor per als professionals.” Alhora també va defensar el reconeixement professional que les infermeres reclamen i mereixen.

Premis a “Mejores Equipos de Dirección Enfemera”

• 2n lloc: Hospital Clínic de Barcelona
    • 6è lloc: Hospital Universitari Vall d’Hebron
    • 11è lloc: Hospital Universitari de Bellvitge
    • 13è lloc: Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
    • 14è lloc: Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Premis a “Hospitales más reputados para los gestores enfermeros”

• 3r lloc: Hospital Universitari Vall d’Hebron
    • 4t lloc: Hospital Clínic de Barcelona
    • 12è lloc: Hospital Universitari de Bellvitge
    • 14è lloc: Hospital Sant Joan de Déu Barcelona

Premis a “Centros sociosanitarios con mejor reputación”

• 8è lloc: Residència Assistida Colisée Barcelona Sant Jordi
    • 10è lloc: Centre Sociosanitari Sarquavitae Sant Jordi

Premis a “Centros de atención primaria con mejor reputación”

• 10è lloc: La Mina

Des del COIB, reafirmem el nostre compromís de continuar donant suport i promovent la tasca dels nostres professionals de la infermeria. Enhorabona, un cop més, a tots i totes les guardonades.