22 de setembre de 2023

Logalty és un Prestador de Serveis de Confiança que genera prova de les transaccions electròniques que has iniciat en la teva relació amb una entitat.

El COIB millora la seva comunicació certificada amb Logalty

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) millora la comunicació certificada de l'entitat amb els serveis de Logalty. Així els serveis d’Atenció Col·legial i d’altres del COIB informen a col·legiades, col·legiats i entitats relacionades amb la institució que si reben algun mail de Logalty, pot tractar-se d'una comunicació col·legial.

Logalty és un Prestador de Serveis de Confiança, que genera prova de les transaccions electròniques que has iniciat en la teva relació amb una entitat, com per exemple un contracte de finançament o d’assegurança, o per a activar un servei d'alarma, entre altres operacions. S'han realitzat més de 48 milions de signatures electròniques de documents amb Logalty que avalen la nostra seguretat jurídica.