El Grup de treball d'infermeria de malalt crític del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha celebrat el taller "Un cafè amb la mort" per abordar situacions i compartir experiències personals enfront de la mort en la pràctica professional a les Unitats de Cures Intensives.

El Grup de treball d'infermeria de malalt crític del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha celebrat el taller "Un cafè amb la mort".

Les participants han compartit un espai on poder parlar de les experiències sense tabús, abordant les situacions presentades i augmentant la consciència sobre la mort.

La sessió ha anat a càrrec de Susana Sánchez, infermera oncològica i psicòloga, i María Pérez, infermera de l'UCI i membre del grup de treball d'Infermeria de Malalt Crític del COIB.