29 de novembre de 2023

La presidenta del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), la Dra. Paola Galbany, i la Vocal de la Vocalia de Ciutadania, Paloma Amil, han lliurat el guardó del col·legi a Núria Puig, delegada territorial del COIB a Osona durant set anys.

Núria Puig rep el guardó del COIB en agraïment als seus anys com a delegada territorial a Osona

Puig, infermera d'Atenció Primària a Osona i també, docent a la Universitat de Vic, va ser delegada territorial del COIB a Osona fins al passat juliol. La exdelegada ha vingut avui, dimecres 29 de novembre, acompanyada de la seva successora, la infermera Montserrat Faro i la delegada del Vallès Oriental, Eulàlia Guix. Galbany i Amil han lliurat el guardó del COIB com a reconeixement en nom de tota l'actual Junta de Govern.