La Comissió assessora de cures integratives del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) organitza, el dijous 20 de juny, un taller especial amb motiu del Dia Internacional del Ioga.

La Comissió assessora de cures integratives del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) organitza un taller especial amb motiu del Dia Internacional del Ioga.

Aquest esdeveniment té com a objectiu destacar els beneficis del ioga, recolzats per evidències científiques, i compartir l'experiència de les infermeres que recomanen aquesta pràctica com a eina per millorar el benestar i la salut.

El programa del taller inclou una sessió informativa seguida d'una pràctica de ioga, oferint als participants una visió completa tant teòrica com pràctica.

Tindrà lloc el 20 de juny de 2024 al COIB. C/Pujades, 350, 3ª planta. Barcelona

Programa

• 17.30 h Presentació de la sessió i de les evidències científiques a càrrec d'Elena Saura.
    • Elena Saura és diplomada en Infermeria, amb un màster en Fitoteràpia per la UAB i un postgrau en Teràpies Naturals per l'EUI Santa Madrona de la Fundació "la Caixa" (UB). Compta també amb una àmplia formació en massatge ayurvèdic a la Universitat de Pune, Índia.
  • 18.15 h Sessió de pràctica de ioga i meditació dirigida per Carolina Rebato.
    • Carolina Rebato és diplomada en Infermeria per la UAB i té un màster en infermeria naturista per la UB. Amb 25 anys d'experiència en investigació a l'IMIM, és fundadora de l'empresa Projectam 4.3 S.L., dedicada a la investigació clínica i epidemiològica. També és docent i coordinadora de recerca al màster en Intervencions Autònomes Complementàries a les cures infermeres (UB) i professora de ioga.
  • 19.30 h Cloenda.

Aquest taller ofereix una oportunitat única per aprofundir en els aspectes terapèutics del ioga i experimentar de primera mà els seus beneficis per a la salut i el benestar.

Inscriu-te aquí!