27 d’abril de 2022

A través del web Diadelesinfermeres.cat, fins al dia 2 de maig, les col·legiades i els col·legiats poden fer aportacions al document que ha de recollir propostes per millorar la professió

Participa al manifest del Dia Internacional de les Infermeres 2022

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Infermeres, el 12 de maig, el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha habilitat el portal web diadelesinfermeres.cat. Aquest espai vol contribuir al reconeixement de l’aportació infermera i celebrar com fan de la societat un espai més saludable i, per tant, més just i més lliure.

Aprofitant la celebració d’aquest any, el COIB vol reflexionar sobre els entrebancs i límits als quals han de fer front les infermeres a l’hora d’exercir la seva professió. Vol reconèixer així el seu esforç i fer palès que la superació d’aquests obstacles està a l’abast de la societat i representaria un benefici per a tothom.

Per aquest motiu, s’està elaborant un manifest amb l’objectiu de posar negre sobre blanc els objectius que es marquen les infermeres com a professió i allò que necessiten per fer-ho amb millors condicions i garanties. El Col·legi ha habilitat un formulari, que estarà actiu fins al dia 2 de maig, perquè les col·legiades i els col·legiats facin aportacions de millora de la professió que creuen que hauria d’incloure el document. El manifest es farà públic el dia 12 de maig.

En aquest portal web, a més, s’hi podran trobar els vídeos de l’espot que la corporació ha endegat per aquesta celebració i que s’emetran en diferents mitjans de comunicació. També s’hi podran consultar els actes previstos en diferents punts de la demarcació, així com descarregar tot el material de la campanya.

Fotografia: Banc d'Imatges Infermeres. Ariadna Creus i Àngel García.