11 de juliol de 2023

El COIB realitza un sorteig a Instagram per a les col·legiades i col·legiats del COIB. Entre els participants se sortejarà un sopar i una nit d’hotel per a dues persones

Fes-te una selfie amb la postal del COIB i participa a un sorteig

Amb motiu de la celebració del Summer Fest’23, el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) realitza un sorteig a través d’Instagram per a les col·legiades i col·legiats del COIB.

Per participar-hi, cal seguir el compte @infermeresbcn a Instagram i pujar una selfie amb la postal ‘Hola! Soc infermera!’ a la mà, etiquetant #jasocinfermera i @infermeresbcn.

Entre les participacions es farà un sorteig d’un sopar i una nit d’hotel per a dues persones. El període per participar al concurs s’inicia el dimarts 11 de juliol i finalitza el dilluns 11 de setembre de 2023.

Descarrega’t la postal ‘Hola! Soc infermera! i participa!

Consulta les bases legals del sorteig