dimarts 25 de febrer 2025
Inscripció oberta
Inscripció oberta
del  divendres 07 de febrer 2025
fins el  dimecres 26 de febrer 2025

INSCRIU-TE!del 07/02 al 26/02

de 17 a 20 h

Auditori COIB (C/ Pujades 350, 3a planta. Barcelona)
Si

L’Àrea de Projectes del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) organitza, el pròxim dimarts 25 de febrer de 2025, la jornada "Viure sense una llar, viure sense un nom", un esdeveniment dedicat a analitzar i reflexionar sobre el sensellarisme des d'una perspectiva interprofessional.

L'objectiu principal d'aquesta trobada és fer un abordatge integral del fenomen del sensellarisme, analitzant-ne les causes, les possibles solucions i la implicació de diferents agents socials i sanitaris. L'acte comptarà amb la participació de professionals del sector social i de la salut, així com testimonis que aportaran la seva experiència en primera persona.

Programa

17 h. Benvinguda

17,05 h. Entrevista a Dabo Malang. Testimoni del sensellarisme.

17,15 h. Taula rodona 1

  • M. Assumpció Laïlla. Infermera. Regidora de l’Ajuntament de Barcelona.
  • Beatriu Fernandez. Directora d'Arrels Fundació.
  • Laura Morro. Treballadora social. Cap de Treball Social dels centres de l’Hospital del Mar.
  • Eduard Sala. Educador social. Director de Cáritas Diocesanas de Barcelona.
  • Paula Gil. Médicos sin fronteras

17.45 h. Col·loqui.

17.55 h. Exposició fotogràfica. Joan Cerdà. 

18 h. Taula rodona 2

  • Alícia Molina. Infermera. Somnis Jaar Jaar.
  • Isabel Huerga. Infermera especialista en salut mental. Referent de programa Salut sense Sostre de l’Hospital de Sant Joan de Déu.
  • Èric Fernàndez. Infermer. Voluntari. Promotor del documental “13 veus. Una realitat: El sensellarisme”.
  • Trini Suesa. Infermera. Associació Salut sense Sostre.

18.30 h. Col·loqui.

18,45 h. Presentació i visionat del documental “13 veus. Una realitat: El sensellarisme”, amb els directors del documental.

19,45 h. Cloenda.

Jornada: Viure sense una llar, viure sense un nom

Formulari d'inscripció
Carregant formulari d'inscripció...