El COIB, centre acreditat pel Centre BachEl Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) està acreditat des del 2015 pel Centre Bach com a centre de formació en cursos de nivell 1 de flors de Bach. Les infermeres i infermers que realitzen una formació impartida des del COIB en flors de Bach obtenen un certificat específic que els ofereix una visió sòlida sobre l’ús de la teràpia floral des d’una vessant essencialment infermera.

L’activitat que actualment compta amb aquesta acreditació del Centre Bach és el curs Teràpia floral del Dr. Bach. Nivell 1, que s’adreça específicament a les infermeres i infermers i que pretén, amb una durada de 32 hores, donar a conèixer aquesta teràpia floral com a nou instrument de suport terapèutic.

Un dels objectius del Centre Bach és l’educació, des que l’any 1991 va impulsar els seus programes de formació i registre. A més dels cursos que aquesta organització imparteix des d’Anglaterra, també l’ofereixen organismes i entitats independents com a part dels programes de cursos certificats pel Centre Bach a 40 països de tot el món.

El COIB ofereix:

Colegio Oficial de Enfermería Región de Múrcia .Terapia floral del Dr. Bach. Level 1 - Inici - 30 de gener de 2017