Places exhaurides
    Inscriu-te a la llista d'espera
    Ja no es poden realitzar més inscripcions per que s'ha exhaurit el nº de places. De tota manera et pots inscriu-re a la llista d'espera.
    del  dimecres 25 de setembre 2024  fins el  dimecres 23 d’octubre 2024

en línia. Campus Talent infermer@

Import per a Col·legiades
    Import per a No Col·legiades

General
    •Identificar les nocions bàsiques en relació amb les bases ètiques i metodològiques de la recerca en l’àmbit de les cures i de la salut.
    Específics
    •Conèixer les bases ètiques de la recerca i l’experimentació en humans.
    •Identificar els elements que constitueixen el procés del consentiment informat pels participants de la recerca.
    •Descriure les fases per a la confecció d’un projecte de recerca.
    •Identificar els trets principals característics de les aproximacions metodològiques en recerca (a nivell quantitatiu i també qualitatiu) i els dissenys dels estudis.
    •Conèixer el circuit per sol·licitar l’avaluació externa d’un projecte de recerca per part d’un comitè ètic d’investigació clínica o de medicaments o una comissió de bioètica.

Codi curs
    007TI/2024
    Docents

Anna Falcó Pegueroles
    Infermera. Professora agregada. Departament d’Infermeria Fonamental i Clínica.
    Facultat d’infermeria. Universitat de Barcelona. Antiguitat com a docent universitària (2024): 25 anys. 2 sexennis de recerca per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari a Catalunya.
    Membre del grup de recerca consolidat SGR 2021 353 “Bioètica, dret i societat: Anàlisi interdisciplinària dels aspectes ètics, jurídics i socials de la biomedicina, la biotecnologia i les tecnologies emergents” (BIOELSi) de la Universitat de Barcelona.
    Coordinadora del màster en infermeria de Pràctica Clínica Avançada de la Universitat de Barcelona.

Programa docent

Comentaris

Es sol·licitarà l’acreditació al Consell Català de la Formació Continuada de les Professions Sanitàries

Adreçat a