4 d’agost de 2016

La 7a edició de la Setmana Gran tindrà lloc del 24 al 28 d’octubre al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona. El periodista i escriptor Carles Capdevila farà la cloenda de les activitats

Aquest octubre torna la Setmana Gran al COIB

La 7ena edició de la Setmana Gran tindrà lloc del 24 al 28 d’octubre al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona. Durant una setmana, s’oferiran tallers, conferències i cursos gratuïts a les persones grans i els seus cuidadors per promoure la seva salut, per aprendre a cuidar-se, a tenir més autonomia i per practicar un envelliment actiu. La cloenda d’enguany anirà a càrrec del periodista Carles Capdevila, dijous 27 d'octubre a les 16 hores,amb una xerrada sobre la seva visió particular d’aquesta etapa de la vida.

A través de diverses activitats, conduïdes per infermeres i infermers de la demarcació de Barcelona, aprendrem com fer pa, primers auxilis, com gestionar les nostres emocions i farem una ruta cultural  al voltant de l’Hospital Clínic i el Mercat del Ninot, entre d’altres.
Durant aquests cinc dies s’oferiran tallers per gestionar les emocions, estimularem la memòria amb activitats diàries i simples, coneixerem com prevenir caigudes a la llar i al carrer, i com treure partit de la natura. La Setmana Gran, que està oberta al públic general, també inclourà tallers de gimnàstica, ball, pintura ràpida, patchwork, ioga i tai-txi.

Apunta’t-ho a l’agenda i si ets infermera, convida als teus familiars grans, usuaris i cuidadors a participar de la Setmana Gran!