28 de setembre de 2017

A pocs dies del referèndum de l'1-O, el conseller de Salut assumeix el control directe d'una trentena d'organismes públics que gestionen alguns Centres d’Atenció Primària designats pel Govern com a col·legis electorals per diumenge.

Comín cessa els presidents dels consorcis sanitaris i pren els controls dels CAP abans de l'1-O

El conseller de Salut, Toni Comín, ha cessat els màxims representants de la Generalitat en els consorcis sanitaris dels quals depenen els centres de salut designats com a col·legis electorals per a l'1 d'octubre. Es tracta d'una trentena d'organismes entre els quals s’hi compten el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), el Banc de Sang i Teixits i l'Institut Català de la Salut (ICS) que, entre d'altres, gestionen alguns CAP que el dia 1 d’octubre seran locals electorals.

Des d'ara mateix, Comín, n'és el màxim responsable, una decisió que segons el Conseller, s'ha pres per permetre que els treballadors d'aquests centres puguin anar a votar en el referèndum de diumenge.